sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Suden hetki

Sinähän et käytä huumeita, hän sanoo lähtiessään. Voin hyvällä omallatunnolla käydä luonasi. Olet niin luonnollinen, iloinen ja kaunis tyttö.

Niin. Minä sanon ja hymyilen iloisesti ja kauniisti. Enhän minä huumeita käytä. Ainoa huume, jota kuluu on alkoholi, ja sitäkin vaan silloin tällöin ja kohtuudella. Teen tätä ihan omasta tahdostani; yhdistän hyödyn ja huvin. Tällainen harmiton pikku harrastus.

(Etkö sinä tajua? Eikö kukaan tajua?! Minä olen narkomaaneista narkomaanein, huumeeni on ruoka, sata euroa päivässä sisään ja ulos, sata euroa kyrpä sisään ja ulos. Miten voit kuvitella, että nautin tästä? Miten voit kysyä, mistä minä pidän ja luulla että vastaan rehellisesti, kun sanon että vähän kaikesta? Minun kotini on bordelli ja minun kumppanini on häpeä, joten saan pitää huumeeni. My preciousssssss, bulimia nervosa.)

Illalla vien spermalta haisevan roskapussin, pesen lakanat, ahmin ja oksennan, pesen hampaat, lasken rahat, lasken lampaat, en saa unta. Nukahtamislääke on loppu, en pääse pakoon uniini enkä herää yöllä huutooni. Valvon ja höyryveturi pääni sisällä puuskuttaa yhä nopeammin ja nopeammin, se suistuu kohta raiteilta ja matkustajat kuolevat, tulee maailmanloppu, meteoriitti ja tuomiopäivä. Ja minä valvon ja katselen sitä kaikkea.

Nousen ja tapan leivänloput fairylla, koska en jaksa oksentaa enää kertaakaan. Valutan viemäriin kermavaahtoa ja salaatinkastiketta ja sotken pyykkipulveria puurohiutaleisiin. Laitan Chopinia soimaan ja puristan nallea tiukemmin kuin yksikään asiakas pakaroitani, rintojani, reisiäni päivän aikana. Levon hetki jo lyö, hyräilen hiljaa, kun viimeinen nocturno on vaimennut ja huonetta valaisee enää cd-soittimen näytön sininen valo.

7 kommenttia:

Yasmin kirjoitti...

Voimia..<3<3

ღ Crystal kirjoitti...

Hitsi. Minäkin olen alkanu yhditelemään hyötyä ja huvia, koska harrastukseni (likainen, pikku salaisuuteni) vie voimia, rahaa ja tappaa minua sekunti sekunniltaan. Joku aamu jos en enää palaa vessasta, se aamu vielä koittaa, mutta toivottavasti ei vielä. Tai sit ostan fairia ja valelen sillä ruuan ja upotan kaiken öljyssä ja huuhtelen alas pytystä. Ruuan tuhlausta se ja tuo mutta silti. Olen koukussa.

Lorena kirjoitti...

Voi sua:( Mä en osaa sanoa mitään. anteeksi, voimia<33

Anonyymi kirjoitti...

Voi sinua pientä, halaus ja voimia <3 <3 <3

shadychick kirjoitti...

koita pärjäillä <3

meri kirjoitti...

Mene sinne sairaalaan. Saisit ainakin hetken levon, hetken huolenpidon, jonka jälkeen sinulla ehkä voisi olla enemmän voimia murtautua kierteestä irti - et ansaitse tällaista, tämä ei ole oikein sinua kohtaan.
Minä uskon sinuun.
Uskon että vielä selviät.
Mutta sinun täytyy olla rohkea, sulkea silmät ja päästää irti ja kärsiä kaikki irtipäästämisen kipu ja tuska ja hypätä tuntemattomaan.
Mitenkään muuten et pääse pois.
Voimia <3

Anonyymi kirjoitti...

Halaus, voimia.<3